במטבח בכיף: כך תכינו פסטרמה מושלמת בעצמכם!

אוהבים כריכים טעימים, עם ממרחים משוגעים, ירקות טריים או חמוצים וכמובן פסטרמה משובחת? ובכן, אין ספק שכיף מאד לאכול כריכים כאלו ושהכי פשוט זה לקנות פסטרמה מוכנה בסופר, אבל למען האמת הכי כיף בעולם, לפחות מדי פעם, זה להכין אוכל ביתי ומתברר שזה משהו שממש קל לעשות. אז אם גם לכם בא לפנק את עצמכם בקרוב בסנדוויץ' פסטרמה טעים ומשובח, ואם אתם אוהבים להכין בעצמכם את האוכל שלכם, אנו רוצים להסביר כאן איך תוכלו להכין פסטרמה ביתית בקלות בבית בכל פעם שרק תרצו. על הדרך אנחנו רוצים לחלוק עוד כמה רעיונות איך אפשר לשדרג את הכריכים שלכם ובעצם מה אפשר להכין בעצמנו בבית כדי להפוך את הארוחה שלנו לטעימה ומפנקת יותר. בואו נתחיל.

איך מכינים פסטרמה ביתית?

אז דבר ראשון, כדי להכין את המאכלים הביתיים הטובים ביותר, שווה לקחת טיפים ועצות מהמומחים בכל תחום. אם נרצה להכין גלידה טעימה, שווה לחפש מידע באתר של בן אנד ג'ריס. אם אנחנו רוצים להכין גזוז טעים אפשר בהחלט לקחת טיפים מהאתר של סודה סטרים, וכשמדובר על פסטרמה איכותית ומשובחת באמת, אתר זוגלובק ייתן לנו את כל המידע שאנו צריכים בנושא.

באתר תוכלו להבין בדיוק איך להכין פסטרמה ואנו ניתן כאן את העיקרים על קצה המזלג. כל מה שצריך זה לקנות אצל הקצב נתח הודו שלם נקי. לאחר מכן ממיסים סוכר במים חמים, ומוסיפים למשרה הזה כמה גרגרי כוסברה, 2 כפות רוטב סויה, כפית פלפל אנגלי, כף של דבש, ענף טימין אחד ושני עלי דפנה. מניחים את הנתח בתוך אינגליש קייק כך שישב באופן צפוף ומוסיפים את המרינדה שהכנו. עוטפים את התבנית בניילון נצמד ונותנים לנתח לנוח במקרר כמה שעות לפחות.

לפני שמכניסים לתנור מכינים רוטב מיוחד לציפוי עם פלפל שחור גרוס, שבבי צ'ילי, תבלין ברביקיו ועוד הרבה דברים טובים ומכניסים לתנור ל-50 דקות בערך. התוצאה? נתח פסטרמה ביתי עסיסי, משובח וטעים.

למה בכלל להכין פסטרמה בבית?

ובכן – פשוט בגלל שזה קל והתוצאה היא פסטרמה משובחת וטעימה שכנראה עוד לא יצא לכם לטעום. מעבר לזה שההכנה היא קלה ממש, מדובר בלי ספק על חוויה בתהליך וזה בהחלט משהו ששווה מאד לנסות.

במטבח בכיף: כך תכינו פסטרמה מושלמת בעצמכם!

האם אפשר להכין דברים נוספים?

ברור! השמיים הם הגבול ואתם יכולים להכין כמעט כל דבר באופן עצמאי בשביל הכריך המושלם. למשל, אפשר להכין בצקים ולאפות בבית בגטים, חלות ולחמניות. אתם יכולים להכין ממש בקלות ממרחים שונים בבית כמו עגבניות מיובשות, פסטו, טפנד וממרחים חריפים שיתאימו בול לכריכים שלכם, ואם יש לכם את האפשרות, גם את הירקות אתם יכולים לגדל בקלות בעצמכם. אגב, הפסטרמה שתכינו לא חייבת להיות רק בשביל כריכים ואפשר להכין איתה סלטים, מוקפצים ועוד הרבה דברים טעימים ומיוחדים.

טיפים להכנת פסטרמה ביתית

  • זמן ארוך במקרר: לפני שאתם מכניסים את נתח ההודו לתנור, מומלץ לתת לו זמן שהייה ארוך במקרר עם המרינדה. 4 שעות זה המינימום, אבל אם אתם רוצים למצות את הטעמים של המרינדה באמת שווה להשאיר אותו שם לפחות ללילה.
  • הכינו את כל המרכיבים מראש: לצורך הסדר והארגון, דאגו להכין את כל הרכיבים מראש בצורה מסודרת להכנה קלה.

בשורה התחתונה – הכנת פסטרמה ביתית זה משהו מיוחד, כיפי וטעים במיוחד. אם בא לכם להשקיע בעצמכם בקרוב מומלץ לנסות להכין נתח עסיסי בבית בעצמכם. בהצלחה!

 

סגירת תפריט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות