מעצבים את קירות חדר הילדים: 4 טפטים שישדרגו את החדר

עיצוב חדר הילדים יכולה להיות חוויה כיפית ויצירתית אם תבצעו אותה עם החומרים והכלים הנכונים. חדרי ילדים יכולים להראות נפלא ולקבל שדרוג מושלם באמצעות טפטים. טפטים הן מדבקות גדולות ועמידות שנועדו לחיפוי קירות והן מאפשרות הדבקה והסרה קלה, כך שלא צריך לדאוג אם רוצים בעתיד לשנות את צבע הקירות. אבל איזה טפטים ישדרגו את קירות חדר הילדים? הנה כמה דוגמאות:

טפטים בגוונים עדינים ורכים

כשאתם מעצבים את החדר עבור תינוקות, פעוטות וילדים קטנים: כדאי לבחור בצבעים רכים המאפשרים צבעים רכים, מרקם אחיד וצורות מעניינות וטבעיות. בחירת טפטים בגוונים של תכלת ופסטלים תהיה מושלמת לעיצוב חדרי תינוקות. טפטים לחדר ילדים ישדרגו את החדר, בעיקר אם הם יספקו חווית ילדות תמימה ומעניינת לילדים, כמו למשל אם תבחרו טפט שמכיל צורות עדינות בוורוד או אפרסק, או עננים מרגיעים ושאר אלמנטים רכים שמספקים אווירת ילדות נעימה.

פיות ואבירים

בחדרים של ילדים גדולים יותר אפשר להדביק טפטים עם דמויות שמעוררות את הדמיון, כמו דמויות של פיות ואבירים. כשאתם מעצבים את חדרי הילדים המטרה היא לעורר את הדמיון והיצירתיות של הילדים עם כמה שיותר צבעים וצורות במרחב. בין היתר תמצאו טפטים של פיות, דרקונים חמודים, חדי קרן, לבבות, ושאר דמויות וצורות.

 

 

חיות וטבע

ילדים קטנים וגם פעוטות ותינוקות אוהבים ציורים של בעלי חיים. טפט שמציע ציורים ואיורים של חיות בגוונים רכים: יספק לילדים הקטנים מידע על הטבע ועל ההיררכיה שיש בו. בקטלוגים של חנויות אונליין אפשר להזמין טפטים עם הדפסים של ג'ירפות, פילים, של איילות או צבאים, צבים וציפורים, עננים, פרחים, פרפרים ושאר בעלי חיים ופרחים.

צורות, צבעים ומאכלים

לחדרי ילדים ותינוקות כדאי לבחור טפטים בגוונים שונים ומרגיעים כמו ורוד בייבי, סגול לילך, ירוק וצהוב. כיסוי קירות מסוג זה יכול לספק ציורים של  בייגלה או מאכלים כמו תותים ושאר פירות מתוקים. כדאי לבחור קיר אחד אותו תכסו בגווני מרגיעים כמו זה שנמצא ליד המיטה או ממול לכיסא הנקה. בפינת הקריאה או בחדר משחקים – אפשר להוסיף טפט צבעוני ומעורר יותר.

לסיכום

כשאתם בוחרים דרך לעיצוב קירות ילדים, כדאי להתאים את הגוונים והאלמנטים אל מגוון מרחבים בהם הילדים נמצאים, החל מחדר השינה עד חדר משחקים או כל פינה אחרת. בחרו טפטים אופנתיים אך כאלה שמתכתבים עם הסגנון שבחרתם לעיצוב החדר. בנוסף לכך, כדאי לבחור טפטים עשויים מחומרים אקולוגיים, איכותיים וידידותיים לסביבה.

סגירת תפריט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות