סיפור הצלחה: 3 אימהות טריות שהקימו עסק מצליח מהבית

למרות שאימהות היא תפקיד מאוד מאתגר ותובעני, עדיין יש לא מעט נשים שהחליטו להקים עסק כשהבייבי שלהן עדיין לא הגיע לגיל שנה. כדי לעודד נשים נוספות לצאת לעצמאות ולהקים את העסק שעליו הן חולמות, וכדי להראות צד נוסף של אימהות משולבת בקריירה – מצאנו 3 אימהות טריות שהקימו עסק מצליח מהבית.

ליאת, יוצרת אלבומים

ליאת, בת 28 מרמת גן, ילדה את בתה הראשונה לפני כשנה וחצי. "אחרי שחופשת הלידה שלי הסתיימה, הבנתי שאני לא רוצה לחזור לעבודה שלי, ולא מוכנה להשאיר את הילדה אצל מטפלת כל כך הרבה שעות ביום", היא מספרת. "החלטתי להקים עסק בתחום שאני מאוד אוהבת, יצירת אלבומים, וידעתי שזה יהיה מאתגר אבל מבחינתי זה היה שווה את זה", ליאת מספרת, וחיוך גדול מתנוסס על פניה. "הדבר הראשון שעשיתי זה לתכנן את העסק שלי, לבנות תוכנית עסקית ולמצוא כלים טכנולוגיים שיעזרו לי לנהל את העסק מהבית. הבנתי כי CRM מהווה פתרון מעולה לניהול הלקוחות שלי וניהול הלידים, ובאמצעות המערכת יכולתי גם להפיק חשבוניות דיגיטליות ללקוחות", היא משתפת. פה נעצור לציין שיש לא מעט מערכות שמאגדות בתוכן גם את מערכת  CRM וגם מערכת לניהול חשבונות, כך שניתן לנהל את שתי הנישות הללו במקום אחד.

"אני יוצרת מארזי נייר ואלבומים בעיצוב אישי. גיליתי שיש לא מעט אנשים שמחפשים אלבומים מעוצבים ומיוחדים, והם מוכנים להשקיע בזה". ליאת הקימה עסק קטן מהבית, והסבה את אחד החדרים לסטודיו, שבו היא יוצרת ומכינה את מיטב עבודותיה. היא מתאימה את האלבומים ללקוחות באופן אישי, ומתמחרת אותם בהתאם.

אוולין, מעצבת בגדי ילדים

"כשליהי ותומר נולדו, כל הזמן חיפשתי דרכים להלביש את הילדים בסטייל, והתקשיתי למצוא בגדים שמצד אחד מתאימים לתינוקות, ומצד שני בעלי אמירה אופנתית", מספרת לנו אוולין, בת 32 מכפר סבא. "לכן, התחלתי לתפור בבית את בגדי התינוקות, ושדרגתי פריטים שרכשו עבורי בני המשפחה. לאחר חצי שנה חשבתי לעצמי שיהיה נהדר למכור את הבגדים שאני מכינה, ושאולי כדאי לעצב בגדים גם לילדים קצת יותר גדולים… ככה התחלתי את העסק", היא מחייכת.

כיום, אוולין מעצבת ותופרת בגדים מעוצבים לתינוקות וילדים מביתה, ומוכרת את הפריטים באמצעות הרשת ודרך הרשתות החברתיות.

אנה, כותבת תוכן שיווקי לעסקים קטנים

"לא ראיתי את עצמי חוזרת לעבודה, רציתי להיות אמא במשרה מלאה ועדיין להתפרנס ממה שאני אוהבת" כותבת לנו אנה, מי שעוסקת כיום בכתיבת תכנים שיווקיים לעסקים קטנים. "עבדתי שנים בשיווק ופרסום, והתחום הזה מאוד תובעני ודורש שעות עבודה ארוכות. לכן החלטתי לצאת לדרך עצמאית, להקים עסק קטן לכתיבת תכנים שיווקיים לעסקים, וזה מה שאני עושה היום". היא מוסיפה שהיא לא הייתה צריכה להסב חלל עבור העסק משום שכל מה שהיא צריכה זה רק את המחשב הנייד שלה. "לפעמים אני קובעת פגישות עם לקוחות בבתי קפה או בחללי עבודה משותפים, אבל את העבודה עצמה אני עושה מהבית".

 

יש לא מעט אימהות שחולמות להקים עסקים בתחום האהוב עליהן, להתפרנס בכבוד ועדיין להישאר מידי יום עם הילדים בבית, וזה בהחלט אפשרי. לא חייבים לוותר על קריירה בגלל ההורות, ובהחלט ניתן למצוא דרכים יצירתיות לשלב בין שני העולמות.

סגירת תפריט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות