הריון: הבטן התחילה לצוץ? כמה טיפים לפני שאת יוצאת לחנויות!

גם נשים שאוהבות בטן שטוחה מתרגשות לנוכח העובדה שהבטן מתחילה להיות יותר נוכחת, מתרגשות שכבר ניתן להבחין בבליטה מרשימה, כזו שמעידה על העתיד לבוא, אך לצד ההתרגשות והשמחה הגדולה, יש להבין שזה הזמן להיפרד (רק לתקופה הקרובה) מרוב המלתחה שמצויה בארון הבגדים, כי אין שום סיבה להרגיש שלא בנוח, במיוחד כאשר קיימים בגדי הריון נוחים וייעודיים. עם זאת, אין לטעות שעתה חובה לצאת למסע קניות מטורף, אלא יש כמה טיפים יעילים שמסייעים לכל אישה לרכוש נכונה, ובו זמנית להיראות ולהרגיש מעולה.

תמיד חלמת להיעזר בשירותי סטיילינג?

ציינו את צמד המילים "להיראות ולהרגיש", ופה נחדד שהרבה פעמים כשאנו מרגישות מעולה, אנו גם נראות מעולה, ועל כן דווקא בתקופת ההיריון כאשר הגוף משתנה, חשוב לחוש טוב עם עצמנו, אך כיוון שהשינוי פתאומי ואין זמן להתרגל, טוב לעצור ולבחון האם מדובר בהזדמנות לה חיכיתן, האם מדובר בהזדמנות להיעזר בשירותי סטיילינג אישי. שירותי סטיילינג אישי עבור אישה בהיריון יכולים לתרום רבות לביטחון העצמי ואף לחסוך לא מעט כסף, וזאת כי סטייליסטית מקצועית תעבור על ארון הבגדים הקיים ותאוורר פריטי לבוש שכלל לא חשבתן ללבוש, כי עם הנגיעה וההתאמה המקצועית, פתאום שלל פריטי לבוש יתגלו כרלוונטיים, במיוחד כשהגוף מתעצב מחדש.

לווים מחברה

לאחר שעברתן מחדש על סך הבגדים בארון, הרבה יותר ברור אלו פריטים צריך להשלים, ופה נציע שבמקום להשלימם בחנות, מוטב לשקול להשאיל מחברות, וזאת כי כל עוד החברה אינה בהיריון, רוב הסיכויים שגם כך אותם פריטים יושבים בצד. בנוסף, יש לזכור שמדובר בבגדים שילוו רק לכמה חודשים, כי גם אם הם מאד יפים, פשוט לא כיף ללכת ביום יום עם בגדי היריון, כאלו שגורמים לתהות כיצד הם עדיין מתאימים, למרות שהתינוק כבר ילד בן שנה.

החוקים משתנים

הרבה נשים מכירות נהדר את הגוף שלהן – מבינות מה יושב עליהן יותר טוב ומה פחות, איזו גזרה מחמיאה וכדומה, אך בעת ההיריון יש להבין שהחוקים משתנים, כך למשל בהיריון ניתן לגלות ששמלה צמודה מאוד מחמיאה, שחולצה גדולה עשויה להיראות מעולה, שטייץ מהווה פתרון מושלם וכדומה. אי לכך בתקופת ההיריון מוטב לשקול פריטים שבדרך כלל מראש היית שוללת.

ביגוד תחתון

בתקופה בה מרגישים פחות טוב עם בגדים, דווקא ללא בגדים ניתן להרגיש יותר טוב, וזאת כי הבטן מתוחה, החזה גדל ובאופן כללי היריון מהווה מראה מאוד נשי. אי לכך, זה הזמן להשקיע במלתחה תחתונה, ולו בשל צרכים פרקטיים שהתגלו -זה הזמן לרכוש תחתונים גבוהים ואף חזייה תומכת.

ממאנת להיפרד מהביגוד הקיים?

אישה בהיריון צריכה להבין מתי להרפות מהבגדים בארון ולבחון חלופות אחרות, אך אם מבקשים לבצע מעבר הדרגתי, זה הזמן להכיר מספר טריקים שווים. כך למשל אם מבקשים להמשיך ללבוש את המכנסיים האהובים, פשוט נעזרים בגומייה (במקום של הכפתור שמעל הרוכסן), ואם מבקשים להמשיך ללבוש את החולצה שכעת יחסית קצרה (מפלס הבטן שינה את התמונה), הרי שניתן ללבוש מתחת גופייה צמודה, כמובן כל עוד העונה מאפשרת לשחק עם שילובי שכבות.

בגדים עבור הנשמה

לבסוף נציין שהרבה בגדים הם צורך נפשי ולא רק מעשי, ועל כן גם בהיריון מותר ללכת לשופינג של כיף, לשופינג שבו רוכשים פריטים שגורמים לחוש הרבה יותר טוב, אך אם מתבאסים לרכוש בגדים שישמשו רק עבור התקופה הקרובה, זה הזמן להשקיע באביזרים נלווים שתמיד נשארים מתאימים, אביזרים כגון תכשיטים, נעליים, כובעים, מוצרי איפור וכדומה. שופינג מוצלח ומהנה!

סגירת תפריט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות