איפה הכי כדאי לקנות בגדים לילדים?

אנחנו רוצים את הכי טוב עבור הילדים שלנו, אנחנו נהנים לראות שהם לבושים יפה, אנחנו נהנים לראות את החיוך על הפנים שלהם כאשר הם מקבלים בגד חדש ואנחנו מתרגשים לראות כיצד הם גדלים כ"כ מהר. עם זאת, לצד העובדה שמלהיב לגלות שהחולצה מהעונה הקודמת כבר קטנה, גם יש להכניס למשוואה עלויות כספיות, ועל כן אם אתם מסוג האנשים שכן מנסים להיות מחושבים מבחינת הוצאות, צריך להבין שבגדים לילדים לא ילוו אותם יותר מעונה אחת (מקסימום שתיים), ועל כן אם ניתן לרכוש ולחסוך, הרי שמדובר בפלוס גדול.

עלי אקספרס

כיום ידוע שהרבה יותר משתלם לרכוש מוצרים מעבר לים ואף באופן מקוון, וידוע שמומלץ להימנע ממסע קניות ביחד עם הילדים, שבדרך רבים בחנות ולא מקשיבים, ועל כן הורים רבים גילו את היתרון הגדול שטמון ברכישה מהבית, ופה אתר עלי אקספרס בעברית מוביל בגדול. מדוע? ראשית מחירים! מבחינת מחירים ניתן למצוא בו עסקאות מעולות ומבחינת נוחות, אין צורך לשבור את הראש כיצד מגדירים באנגלית פריט לבוש כזה או אחר, כך שאומנם מזמינים מחו"ל, אך מחפשים ורוכשים בעברית.

חנות יד שנייה

אם רק מעט מחפשים, ניתן למצוא חנויות יד שנייה עם פרטי ביגוד מעולים לילדים. מדובר בפרטים חדשים במצב מעולה שעולים רק כמה שקלים. מכאן שאם בדיוק התחלפה העונה ומבקשים לעשות השלמה משמעותית מבלי להיכנס להוצאות, מוטב להכיר חנות שכזו. כמו כן, מדובר בהזדמנות נהדרת ללמד את הילדים אודות ערך המיחזור ואודות ערך בכלל, ואף מוטב לנצל את הסיטואציה ולהביא בעצמכם לחנות פרטי לבוש איכותיים שאינם בשימוש.

קנייה לצד חוויה

אם כבר לוקחים את הילדים לקנות בגדים, מוטב להשריש בהם ערכים וליהנות מסך החוויה. מכאן שמומלץ לחפש באלו מקומות גם נעים להסתובב וגם מוכרים בהם בגדים, ובהתאם לבחור את יעד הרכישה. מחפשים רעיונות? ובכן קיימים מגוון שווקים נהדרים שלצד ירקות ודברי מאפה, גם מציעים דוכני בגדים. מדובר בחוויה שכמעט וחלפה מהעולם, אך היא עדיין קיימת, במיוחד במרכז הארץ. שווה לנצל זאת!

בגדים לילדים

חו"ל

אתם נמצאים בטיול בחו"ל ויש לכם המון מקום במזוודה? זה בדיוק הזמן לנצל את המחירים האטרקטיביים ולהביא ארצה מגוון הצהרות אופנתיות שטרם עשו עלייה. עם זאת, רצוי לוודא שיודעים מהי המידה של הילדים, כי נראה שלא תטרחו לחזור להחליף. כמו כן, גם אם עבור העונה הנוכחית אינכם זקוקים להשלמה, הביטו קדימה אל עבר העונה הבאה והתמקדו בפריטים שבארץ נחשבים יקרים, קרי נעליים, מעילם, ביגוד ספורטיבי וכדומה.

חנויות שילדים אוהבים

יש להבדיל בין קנייה של צורך לבין קנייה של כיף. כאשר הקנייה הינה תוצר של צורך פרקטי, יש לחפש אחר החנות הנוחה, הקרובה והזולה, אך כאשר מדובר בקנייה של כיף ופינוק, ולו כי הילד קיבל כסף מתנה מסבא וסבתא ליום ההולדת, או כי מדובר בקנייה של בגד חדש לכבוד החג, הרי שאז מומלץ לקחת את הילד לחנות בגדים שהוא אוהב ולתת לו לבחור את הפריט הרצוי, כאשר במקרים מעין אלו מוטב להפוך את כל היום ליום כיף: לשלב קנייה של גלידה, ביקור אצל חברים וכדומה. אם אכן פועלים כך, ניתן להבטיח שברגע שהילד ילבש את אותו פריט לבוש, הוא ייזכר באותו יום ויחייך מחדש.

שאלה של סיטואציה

אז איפה מוטב לקנות בגדים? הכול שאלה של סיטואציה, צורך, תקציב וכן, גם חווית קנייה, כאשר לעיתים יש להתחשב בחוויית הקנייה של הילד ולעיתים יש להתחשב בחוויית הקנייה של ההורה – תתחדשו!

סגירת תפריט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות